خانه

ثبت نام

ثبت آگهی

علاقه مندی ها

دستگاه زیبایی پوست چیست؟ بررسی مزایا و معرفی انواع آن

دستگاه زیبایی پوست چیست؟ بررسی مزایا و معرفی انواع آن

جوانسازی پوست بخصوص برای خانم ها اهمیت بالایی دارد. پوست سالم، شفاف و بدون چین و چروک یکی از مهم ترین معیار های زیبایی در جهان محسوب می شود. پیر شدن پوست فرآیندی طبیعی است اما راه های متفاوتی وجود دارد که به جوانسازی پوست کمک می کند. پوست انسان بر اثر عواملی مثل افزایش سن، عوامل محیطی و عوامل ژنتیکی آسیب پذیر شده و به تدریج شادابی و جوانی خود را از دست می دهد. دستگاه زیبایی پوست می تواند در این راستا بسیار مؤثر باشد. از این رو آگاهی از انواع دستگاه زیبایی پوست می تواند در جهت خرید دستگاه جوانسازی پوست کمک کننده باشد. در این مقاله از وب سایت شیکان لند به بررسی انواع دستگاه زیبایی پوست میپردازیم.

مزایای دستگاه زیبایی پوست

انواع دستگاه های زیبایی موجود در بازار کاربرد های متفاوتی دارند و مسلما هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. اما بطور کلی دستگاه جوانسازی پوست نسبت به جراحی های زیبایی و یا استفاده از لوازم آرایش عملکرد بهتری دارد چرا که در اکثر مواقع عوارض جانبی نداشته و هزینه کمتری هم دارد.
خیلی از دستگاه های زیبایی پوست به غیر از جوانسازی و صاف و یکدست کردن پوست، چربی های سطحی، جوش های سر سیاه و لکه ها را از بین می برند و به آبرسانی به سطح پوست کمک می کنند.
ضمنا با استفاده درست و مرتب از این دستگاه ها می توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد و نیاز به زمان زیادی نیست. در ادامه می توانید درمورد بهترین دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست اطلاعات مورد نظرتان را کسب کنید تا با آگاهی کامل خرید کنید.

انواع دستگاه زیبایی پوست

به واسطه علاقه زیادی که مردم به زیبایی نشان می دهند، دستگاه های مختلفی جهت رفع نیاز آنها طراحی و تولید شده اند که هر کدام کاربرد مختلفی دارند. این دستگاه ها در اکثر مواقع عوارضی را به دنبال نداشته و بدون آسیب رساندن به پوست، افراد را به نتیجه دلخواهشان می رسانند. در ادامه به بررسی انواع دستگاه های زیبایی می پردازیم:

دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم جدیدترین دستگاه زیبایی پوست می باشد و در کشور ایتالیا ساخته شده است. این دستگاه برای پاکسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سه نوع میکرودرم خانگی، سالنی و کلینیکی می باشد.
این دستگاه به غیر از پاکسازی و از بین بردن چین و چروک پوست، سبب آبرسانی به سطح پوست، تنظیم ترشح غدد چربی و صاف و یکدست شدن پوست می شود. یکی از شایع ترین مشکلاتی که خیلی ها با آن رو به رو هستند، جوش های سر سیاه و لکه های پوستی است. دستگاه جوانسازی پوست میکرودرم با حرکت بر روی پوست، سلول های مرده سطحی را جدا می کند و باعث افزایش گردش خون و ترمیم پوست می شود.
قبل از خرید انواع دستگاه زیبایی باید به این نکته توجه کرد که هر چقدر قدرت دستگاه بیشتر باشد، هزینه آن هم بالاتر می رود. قیمت دستگاه جوانسازی پوست میکرودرم به ساختار و کارکرد دستگاه و عوامل دیگری مثل نوع برند و قدرت مکش آن نیز بستگی دارد.

دستگاه هیدرودرمی

همانطور که می دانیم خشکی پوست اولین و مهم ترین عامل چین و چروک پوست است. دستگاه زیبایی پوست هیدرودرمی بطور چشمگیری چین و چروک های پوست را کاهش دهد. اساس کار این دستگاه منتشر کردن فرکانس بالایی از ارتعاشات برای ایجاد اثرات حرارتی است که منجر به درمان و جوانسازی پوست می شود.
این دستگاه زیبایی در انواع مختلفی تولید شده و بسیار محبوب و کارامد است. از لحاظ ظاهری اغلب دستگاه های زیبایی هیدرودرمی کوچک و قابل حمل هستند که این ویژگی باعث می شود افراد بتوانند آن را در اتاق یا هر جای کوچکی نگه داری کنند.
و اما ویژگی های مهم این دستگاه که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم: آب رسانی به پوست، برطرف کردن آلودگی های سطح پوست، افزایش جذب مواد آب رسان، افزایش متابولیسم پوست و کوچک سازی مناففذ بزرگ صورت.
ضمنا قیمت خرید دستگاه زیبایی پوست هیدرودرمی با توجه به کارکرد و قدرت دستگاه و البته نوع خانگی، سالنی یا کلینیکی بودن آن متفاوت است.

دستگاه درما اف

دستگاه درما اف یا اتوی صورت یک دستگاه فراصوتی فوق حرفه ای برای جوانسازی پوست است. این دستگاه زیبایی پوست با تولید ارتعاشات صوتی البته در فرکانس بسیار پایین در عمق پوست نفوذ کرده و آلودگی های مختلف را از بین می برد.
اتو صورت اغلب برای از بین بردن چین و چروک های پوستی، سفت شدن پوست و پاکسازی مورد استفاده قرار می گیرد. ضمنا این دستگاه حرفه ای و کارامد قابلیت استفاده برای انواع پوست را دارد.
جدیدترین دستگاه زیبایی پوست درما اف مدل اولتراسونیک که در کشور کره جنوبی ساخته شده، با ماساژ بر روی پوست سبب افزایش گردش خون و در نتیجه شادابی و جوانسازی پوست می شود. دستگاه درما اف مدل اولتراسونیک مناسب برای سالن های زیبایی است اما در خانه هم قابل استفاده می باشد. همچنین این دستگاه می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لوازم آرایش باشد. چرا که با استفاده مستمر و هر روز از این دستگاه می توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

دستگاه پلاسما پن

امروزه جراحی زیبایی در جهان گسترش پیدا کرده است که مسلما عوارضی را به دنبال داشته و هزینه های زیادی دارد. دستگاه جوانسازی پوست پلاسما پن یک دستگاه خارق العاده و با کیفیت است که سبب جوانسازی و زیبایی پوست می شود.
مبنای کار این دستگاه بر اساس گاز پلاسما است. دستگاه زیبایی پلاسما پن برای رفع چین و چروک، برداشتن نقطه و لکه های پوستی و خال و زگیل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از جدیدترین دستگاه زیبایی پوست پلاسما پن مدل بیوتی ماستر می باشد که با فرکانس پایین و بدون عوارض جانبی زیبایی را به پوست برگردانده و عملکردی بسیار سریع و ایمن دارد.
دستگاه پلاسما پن، پلاسما جت و پلکسر از انواع دستگاه زیبایی پوست پلاسما هستند که اساس کار آنها با هم تفاوتی ندارد اما کاربرد های مختلفی دارند.
اما چرا پلاسما پن را انتخاب کنیم؟ تقاوت این دستگاه جوانسازی پوست با سایر انواع دستگاه زیبایی چیست؟ این دستگاه بطور کلی مناسب برای کلینیک های زیبایی است. عوارض جانبی این دستگاه بسیار پایین بوده و طول عمر دستگاه نسبت به سایر دستگاه های زیبایی بالاتر است. ایمنی و هزینه مقرون به صرفه پلاسما پن سبب شد تا این دستگاه طرفداران بیشتری داشته باشد.

دستگاه هایفو

دستگاه هایفو از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست در دنیاست. این دستگاه برای اینکه افراد را به نتیجه دلخواهشان برساند، امواج اوتراسوند یا همان فراصوت منتشر می کند. این امواج با نفوذ در پوست، رشته های کلاژن قدیمی را بازسازی کرده و سبب جوانسازی پوست می شود.
نکته حائز اهمیت این است که این دستگاه زیبایی نباید بطور مستقیم با پوست در ارتباط باشد و باید فاصله بسیار کمی حدود 3 میلی متر با پوست داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن است عوارض داشته باشد.
دستگاه زیبایی هایفو علاوه بر لیفت صروت، کاربرد های مختلفی دارد و در کلینیک های پزشکی هم مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه در طرح های متفاوتی عرضه شده است. هایفو دابلو، هایفو اولتراپی، هایفو اولتر و هایفو هایفونیک از مهم ترین مدل های این برند هستند.

در ادامه دو نوع دستگاه پرکاربرد در سالن ها و کلینیک های زیبایی را بررسی می کنیم:

دستگاه هیدروفشیال

دستگاه هیدروفشیال محصولی فوق کاربردی برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی است. این دستگاه برای انواع مختلف پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این دستگاه بسیار زیاد است به حدی که برای اغلب مشکلات پوستی از آن استفاده می شود.
این دستگاه با دارا بودن انواع مختلف، قدرت های متفاوتی دارد. یکی از محبوب ترین مدل های این دستگاه به نام دستگاه هیدروفشیال 6 کاره یا آکواجت در امور پاکسازی و جوانسازی پوست بسیار قدرتمند ظاهر شده است. البته این دستگاه بخاطر قابلیت های فراوان، اغلب قیمت بالاتری نسبت به دستگاه میکرودرم یا هیدرودرمی دارد.

دستگاه آکوافشیال

 برای کلینیک های زیبایی دستگاه آکوافشیال یک محصول بسیار کارآمد برای جوانسازی و ترمیم پوست میباشد. آکوافشیال یک دستگاه چند منظوره است که قابلیت های فراوانی دارد و استفاده از آن سبب کاهش روند پیری می شود. یکی از جدیدترین محصولات زیبایی و جوانسازی پوست، دستگاه زیبایی پوست آکوافشیال 11 کاره از خانواده آکوافشیال است. هایفو وی مکس، سری میکرودرم، باتوم سرد، اولتراسونیک، ماسک ال ای دی و سری اکسیژن رسانی اصلی ترین عملکرد های این دستگاه فوق حرفه ای هستند.
دستگاه اکوافشیال عوارض جانبی ندارد فقط بعد از استفاده از سری میکرودرم ممکن است کمی التهاب یا قرمزی پوست بوجود بیاید که بعد از چند روز از بین خواهد رفت.

عوامل موثر قیمت دستگاه زیبایی پوست

همانطور که در این مقاله خواندید، انواع دستگاه زیبایی در بازار وجود دارد که کاربرد های متفاوتی دارند. برای خرید دستگاه جوانسازی پوست باید به کارکرد و کیفیت دستگاه توجه ویژه داشت. اما نمی توان از قیمت آن هم غافل شد.
قیمت دستگاه های زیبایی با توجه به برند، کارایی، کیفیت، طول عمر و نوع آن ( خانگی، سالنی و ... ) متفاوت است. همانطور که در این مقاله خواندید، دستگاه آکوافیشیال یا هیدروفیشیال بخاطر نوع و قابلیت های بیشتر نسبت به سایر دستگاه ها قیمت نسبتا بالاتری داشتند. در نتیجه نمی توان تعرفه خاصی برای دستگاه زیبایی پوست در نظر گرفت.

جهت مشاهده آگهی پخش دستگاه زیبایی پوست کلیک کنید.  


نظرات کاربران

مجله های مشابه دستگاه زیبایی پوست چیست؟ بررسی مزایا و معرفی انواع آن

راهنمای خرید برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی

چه خانم ها و چه آقایان تمایلی زیادی برای زیباتر شدن دارند ولی در این میان خانم ها بیشتر به زیبایی خود اهمیت داده و دوست دارند هنگامی که در انظار عموم ظاهر می شوند چهره ای زیبا و دلربا داشته باشند، از ...

تفاوت بین پرایمر، کانسیلر و کرم پودر را بدانیم

خانم های خوش سلیقه و باهوش می دانند که هیچ آرایشی بدون داشتن یک‌ پوست صاف و بدون نقص کامل نمی شود، برخی از محصولات آرایشی پوستی مانند: کرم پودر، کانسیلر و پرایمر را می توان به عنوان یکی از تأثیر ...

رنگ‌ کردن مو با پوست گردو و فواید آن

آیا تا به حال در مورد رنگ‌ کردن موها با پوست گردو چیزی شنیده‌اید؟ شاید برای شما جالب باشد که بگوییم می توانید با استفاده از پوست گردو موهای خود را رنگ‌ کنید. برخی افراد دوست ندارند که ا ...

آرایش و پیرایش چیست؟ تاریخچه آرایش و پیرایش

در معنی لغوی، آرایش همانطور که از نامش پیداست به معنای زیباتر شدن کسی و یا شیء ای گفته می شود. برای اجرای فرآیند آرایش به لوازمی مخصوص نیاز داریم. در سال های دور استفاده از لوازمی مانند سرخاب و سفیدآب ...

رنگ مو چیست؟ و انواع رنگ مو

 رنگ مو در واقع نوعی ماده شیمیایی است که از آن برای تغییر رنگ موهای خود می توانید استفاده کنید. نخستین بار اولین محصول مناسب برای رنگ کردن مو در سال 1909 و توسط شیمیدانی فرانسوی تولید شد که از تر ...