خانه

ثبت نام

ثبت آگهی

علاقه مندی ها

راهنمای خرید برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی

راهنمای خرید برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی

چه خانم ها و چه آقایان تمایلی زیادی برای زیباتر شدن دارند ولی در این میان خانم ها بیشتر به زیبایی خود اهمیت داده و دوست دارند هنگامی که در انظار عموم ظاهر می شوند چهره ای زیبا و دلربا داشته باشند، از این رو سعی دارند با استفاده از لوازم آرایشی، زیبایی خود را دو چندان نموده و یا با استفاده از آن ها از پوست و مو خود مراقبت کنند، در همین راستا شرکت ها و برندهای مختلف آرایشی وجود دارند که با انجام تبلیغات و افزایش کیفیت و تنوع در لوازم آرایشی قصد دارند که نبض بازار را در دست خود بگیرند اما نمی توان به تمامی این برندها و لوازم آرایشی اعتماد نمود و لازم است که حتما بهترین آن ها را انتخاب کنید، بنابر این در این مقاله ما قصد داریم شما را با راهنمای خرید لوازم آرایشی و برند های معروف آشنا کنیم پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

معرفی برندهای لوازم آرایشی خارجی:

معرفی-برندهای-لوازم-آرایشی-خارجی

  • لوریل گروپ:

لورین گروپ را می توان به عنوان بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی به حساب آورد که دارای تنوع محصولی بیش از ۵۰۰ عنوان است، این شرکت ابتدا کار خود را با تولید رنگ مو آغاز نمود و سپس به تولید محصولات آرایشی و مراقبت از مو و پوست و عطرهای مختلف پرداخت. بنابر این در راهنمای خرید لوازم آرایشی، استفاده از این برند را به شما توصیه می کنیم.

  •  برند اتود Etude

برند-اتود-Etude

اتود یکی از جدیدترین و جوان‌ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا است که محصولات متنوع آن از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند و این موضوع سبب شده است که برند اتود در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند در سراسر دنیا طرفداران زیادی را جلب کند. این برند محصول کره جنوبی بوده که با مجموعه رنگ متنوعی که ارائه کرده پیشرفت عظیمی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است.

  •  برند رولون Revlon

از دیگر برندهای معروف در راهنمای خرید لوازم آرایشی می توان به برند رولون اشاره نمود، برند رولون یکی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین برند ها در زمینه لوازم آرایشی است که انواع رژلب و وسایل مراقبتی از لب معروفی دارد و به همین منظور مورد توجه زنان جوان قرار گرفته است. یکی از محصولات این شرکت که معروفیت این برند را به حداکثر خود رسانده است انواع کرم و محصولات مراقبت از پوست است.

  • برند آون Avon

برند-آون-Avon

یکی دیگر از بهترین برندها در عرصه لوازم آرایشی، برند آون است که در بازار فروش لوازم آرایشی و بهداشتی مقام دوم را به خود اختصاص داده و در ۱۴۰ کشور دنیا فروش سریع دارد. معروفیت این شرکت تولید کننده برگرفته از استراتژی فروش خانه به خانه است.

  •  برند کاور گرل cover Girl

یکی دیگر از برندهای معروف که می توانیم در راهنمای خرید لوازم آرایشی به شما معرفی کنیم برند کاور گرل است. این برند آمریکایی یکی از مشهور ترین برند ها در سراسر جهان است که موفقیت و معروفیت خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات آن ها توسط افراد معروف همانند کریستی برینکلی و تیرا بانکس است، این برند در بین افراد مشهور دارای طرفداران زیادی می باشد.

  • اوریفلیم oriflame

این برند یکی از ۱۰ تا برند های معروف در زمینه لوازم آرایشی در جهان است که در سال ۱۹۶۷ توسط دو برادر سوئدی بنیان گذاری شد. برند اوریفلیم شهرت زیادی در بین برند لوازم های آرایشی دارد و سهم بزرگی از بازار لوازم آرایشی را به خود اختصاص داده است، کار متفاوتی که این برند انجام داده، صرف بخشی از هزینه های فروش خود به امور خیریه است.

  •  برند مایبیلین Maybelline

برند-مایبیلین-Maybelline

یکی دیگر از برند های معروف که موجب زیبایی خیره کنند خانم ها می شود مارک مایبیلین است، در هنگامی که شما وقت کافی برای آرایش و میکاپ ندارید می توانید از این لوازم آرایش استفاده کنید، این برند دارای شهرت فراوان است و روز به روز در حال پیشرفت و شکوفایی می باشد.

  • برند مک Mac

برند مک را می توان به عنوان یک برند عالی و معروف در راهنمای خرید لوازم آرایشی بیان نمود که تحسین همگان را برانگیخته است و موجب رضایت تمامی علایق و سلیقه ها شده که در میان افراد مشهور نیز طرفدار دارد. محصولات این برند دارای کیفیت بالایی است و تولیدات آن تمام نیازهای بانوان را تأمین می کند.

  •  برند کلینیک clinique

برند-کلینیک-clinique

این برند کلینیک یکی از مشهورترین و استثنایی ترین انواع برندها در سراسر جهان است که برای هر منطقه جغرافیایی محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه ارائه می دهد. محصولات این برند هیچ گونه حساسیتی برای پوست اشخاص ایجاد نمی کند از این رو توصیه اکثر متخصصان پوست این برند است. این برند شهرت خود را در میان لوازم آرایشی تمامی مارک ها دارد.

در راهنمای خرید لوازم آرایشی این ۱۰ برند می تواند گزینه های مناسب و بسیار عالی باشد، در ادامه بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی را برای شما معرفی می کنیم، تا اگر قصد خرید محصولات وطنی را دارید با این برندها نیز آشنایی داشته باشید.

معرفی برندهای لوازم آرایشی ایرانی:

  • برند سینره

در سال ۱۳۷۶ گروه لابراتور داروهای گیاهی طبیعت زنده تأسیس شد که در حال حاظر تولید کننده یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم آرایشی تحت عنوان لوازم آرایشی سینره است.  برند سینره تمرکز خود را بر روی تولید لوازم بهداشتی و درمانی که برای مراقبت از پوست هستند گذاشته و در این راستا محصولات متنوع و با کیفیتی همانند:

  •  کرم مرطوب کننده پوست دست و صورت
  •  انواع محصولات شست و شوی پوست
  •  انواع محصولات ضد تعرق مانند رول
  •  انواع شامپو برای موهای مختلف
  •  انواع لوسیون برای مراقبت از پوست های مختلف را تولید و روانه بازار کرده است. این برند در بین ایرانی ها بسیار معروف بوده و طرفداران خاص خود را دارد.
  •  برند مای My

.-برند-مای-My

یکی دیگر از برند های معروف که می توان در راهنمای خرید لوازم آرایشی گنجاند برند مای است. مای از شناخته شده‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی کشور عزیزمان ایران می باشد که موفق به دریافت استاندارد بین المللی lso22726 شده است. یکی از مزیت هایی که می توان برای این برند بیان کرد، تنوع در محصولات است که مصرف کننده می تواند تمام لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از این برند خریداری کند.

  • برند هیدرودرم HydroDrem

لابراتوار پارس حیان که در زمینه تولید محصولات مراقبت از انواع پوست و زیبایی و سلامت فعالیت می کند، محصولات خود را با برند هیدرودرم به بازار عرضه کرده است. این لابراتوار غیر از برند هیدرودرم برندهای معتبر دیگری مانند: آردن، فولیکا، سان سیف و هرباسنس را نیز به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه کرده است. جالب است که بدانید هیدرودرم خط تولیدی تحت عنوان هیدرودرم لیدی دارد که محصولات مختص بانوان باردار و شیرده را تولید می کند.

سخن-پایانی

در این مقاله از سایت شیکان لند معرفی تعدادی از برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی را ارائه نمودیم تا در هنگام انتخاب بتوانید بهترین برند و محصول زیبایی را خریداری کنید، امید است که در راهنمای خرید لوازم آرایشی توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 


نظرات کاربران

مجله های مشابه راهنمای خرید برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی

تفاوت بین پرایمر، کانسیلر و کرم پودر را بدانیم

خانم های خوش سلیقه و باهوش می دانند که هیچ آرایشی بدون داشتن یک‌ پوست صاف و بدون نقص کامل نمی شود، برخی از محصولات آرایشی پوستی مانند: کرم پودر، کانسیلر و پرایمر را می توان به عنوان یکی از تأثیر ...

رنگ‌ کردن مو با پوست گردو و فواید آن

آیا تا به حال در مورد رنگ‌ کردن موها با پوست گردو چیزی شنیده‌اید؟ شاید برای شما جالب باشد که بگوییم می توانید با استفاده از پوست گردو موهای خود را رنگ‌ کنید. برخی افراد دوست ندارند که ا ...

آرایش و پیرایش چیست؟ تاریخچه آرایش و پیرایش

در معنی لغوی، آرایش همانطور که از نامش پیداست به معنای زیباتر شدن کسی و یا شیء ای گفته می شود. برای اجرای فرآیند آرایش به لوازمی مخصوص نیاز داریم. در سال های دور استفاده از لوازمی مانند سرخاب و سفیدآب ...

رنگ مو چیست؟ و انواع رنگ مو

 رنگ مو در واقع نوعی ماده شیمیایی است که از آن برای تغییر رنگ موهای خود می توانید استفاده کنید. نخستین بار اولین محصول مناسب برای رنگ کردن مو در سال 1909 و توسط شیمیدانی فرانسوی تولید شد که از تر ...

اصول و فوت و فن های رنگ کردن مو

بسیاری از افراد زمانی که از ظاهر خود خسته می شوند، سعی می کنند تا با ایجاد تغییراتی هر چند کوچک، تفاوتی را در ظاهر و چهره خود به وجود بیاورند. این تغییرات برای بعضی از افراد شامل عمل کردن اجزای صورت و ...